مصوبه
شوراي عالي كار
مورخ 1338/11/25
ماده 9ـ
اداره کار محل در صورت عدم رعايت مقررات مذکور در اين آئيننامه مراتب را با توجه به مهلت مقرر در ماده 8 به متقاضي اعلام ميدارد. متقاضي ميتواند از تاريخ اعلام نظر اداره کار ظرف پانزده روز مستقيماً با وسيله اداره کار محل موارد اعتراض خود را کتباً بهشوراي عالي کار تسليم نمايد. اداره کار در صورت وصول اعتراض موظف است پرونده مربوطه را ظرف يک هفته از تاريخ وصول اعتراض به شوراي عالي کار ارسال نمايد. رأي شوراي عالي کار در اين مورد قطعي و لازم الاجراء است.