ماده واحده:
در اجراي بند بيست و ششم (26) ماده هفتاد و يكم (71) قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 و اصلاحات و الحاقات بعدي آن از تاريخ لازم الاجراشدن اين مصوبه تعرفه ارائه خدمات دفاتر الكترونيك شهر تهران تصويبي در يکصد و سيامين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر تهران (دوره چهارم) ـ ابلاغي به شماره 32483/2015/160 مورخ 1393/11/26 به شرح ذيل اصلاح و جهت اجرا ابلاغ ميگردد.
تبصره يکم (1):
شهرداري تهران موظف است جداول ذيل اين مصوبه را به كليه دفاتر خدمات الكترونيك شهر تهران ابلاغ نموده و در جهت آگاهي شهروندان از تعرفههاي مصوب اقدام نمايد و ضمن تأکيد بر نصب تعرفهها در محل مناسب و قابل رؤيت در دفاتر خدمات الكترونيك شهر بر فعاليت آنان نظارت مستمر اعمال و گزارش عملكرد خود را هر شش (6) ماه يكبار به شوراي اسلامي شهر تهران ارسال نمايد.
تبصره دوم (2):
شهرداري تهران موظف است ظرف مدت شش (6) ماه از تاريخ لازمالاجراشدن اين مصوبه اقدامات لازم در جهت برونسپاري ساير خدمات قابل واگذاري به دفاتر خدمات الکترونيک شهر تهران در حوزههاي مربوط (حوزههاي ستادي شهرداري تهران ) را معمول و گزارش آن را به شوراي اسلامي شهر تهران ارائه نمايد.