ماده 13 ـ
مستندسازي پس از تعيين برنده مناقصه
الف ـ مستندهاي پس از تعيين برنده مناقصه شامل موارد زير است:
1ـ اعلام قبولي پيشنهاد.
2ـ اسناد تضمين انجام تعهدات، حسب مورد.
3ـ اسناد تضمين پيش پرداخت، حسب مورد.
4ـ اسناد قراردادي.
ب ـ موارد مذكور در بند « الف» بلافاصله پس از مبادله قرارداد و قبل از پايان مدت اعتبار پيشنهادها، بايد مستند و در دستگاه مناقصهگزار طبق جزء(1) بند «ب» ماده (3) بايگاني شوند.
پ ـ اطلاعات زير پس از مبادله قرارداد و قبل از پايان مدت اعتبار پيشنهادها، بايد به بانك اطلاعات مناقصات ارسال شوند:
1ـ نام برنده يا برندگان مناقصه.
2ـ نام طرف قرارداد.
تبصره ـ در صورتي كه طرف قرارداد برنده اول مناقصه نباشد، دلايل رد برنده اول بايد اعلام شود.
3ـ مبلغ و نوع تضمين ارائه شده از سوي طرف قرارداد.
4ـ اطلاعات اصلي قرارداد شامل شماره قرارداد، مبلغ و مدت قرارداد، محل انعقاد و اجراي قرارداد و نام و سمت امضاكنندگان.