ماده 35ـ
نحوه رسيدگي به شكايات
الف ـ چنانچه هر يك از مناقصهگران (مزايدهگران) نسبت به اجرا نشدن موادي از اين آييننامه اعتراض داشته باشد ميتواند به مديرعامل شركت شكايت كند.
ب ـ مديرعامل شركت مكلف است در مهلت پانزده روز كاري از تاريخ دريافت شكايت، رسيدگيهاي لازم را به عمل آورد و در صورت وارد دانستن اعتراض، مطابق مقررات مربوط موضوع را به كميسيون مناقصه (مزايده) احاله تا نسبت به تاييد تصميم اوليه كميسيون يا تجديد و يا لغو مناقصه (مزايده) اقدام نمايد و درصورتي كه شكايت را وارد تشخيص ندهد، جوابيه لازم را به منظور ارايه به شاكي ظرف مهلت تعيين شده به مديرعامل شركت اعلام كند.