ماده 35ـ
نحوه رسيدگي به شكايات
الف ـ چنانچه هريك از مناقصهگران (مزايدهگران) نسبت به اجرا نشدن موادي كه از اين آييننامه اعتراض داشته باشد ميتواند به مديرعامل شركت شكايت كند.
ب ـ مديرعامل شركت مكلف است در مهلت پانزده روز كاري از تاريخ دريافت شكايت، رسيدگيهاي لازم را به عمل آورده و در صورت وارد دانستن اعتراض، مطابق مقررات مربوط موضوع را به كميسيون مناقصه ( مزايده) احاله تا نسبت به تأييد تصميم اوليـه كميسيون اوليـه كميسيون يا تجـديـد و يا لغـو مناقصـه (مزايـده) اقدام نمايد و در صورتي كه شكايت را وارد تشخيص ندهد، جوابيه لازم را به منظور ارايه بهشاكي ظرف مهلت تعيين شده به مديرعامل شركت اعلام كند.