ماده 9 ـ
كليه اسناد هزينههايي كه با رعايت مفاد اين آييننامه انجام شده باشد بايد متكي به مدارك زير بوده و با امضاي مشترك رييس و ذيحساب بنياد يا افرادمجاز از طرف آنها قابل احتساب به عنوان هزينههاي قطعي ميباشند:
الف ـ در مورد خريدهاي داخلي فاكتور خريد يا صورت مجلس خريد و رسيد انبار يا صورت مجلس تحويل كالا.
ب ـ در مورد خريدهاي خارجي اعلاميه بانك و صورت حساب فروشنده، مدارك ترخيص كالا از گمرك و رسيد انبار يا صورت مجلس تحويل كالا، در موردخريدهاي خارجي كه مبلغ آن از يك ميليون ريال تجاوز نكند. وجود اعلاميه بانك الزامي نيست.
ح ـ در مورد پرداخت حقوق و دستمزد و مزايا و هر نوع پرداخت پرسنلي ديگر گواهي انجام كار از طرف مقامات مجاز و امضاي گيرنده وجه يا گواهي بانك دايربر واريز وجه به حساب بانكي ذينفع.
د ـ در موارد خاص كه با تشخيص رييس نبايد يا مقام مجاز از طرف وي اخذ امضا از گيرنده مقدور يا به مصلحت نباشد، تأييديه ذيحساب در مورد پرداخت وجهبه ذينفع.
ه ـ در مورد كارهايي كه به پيمانكار محول ميشود قرارداد مربوط و تأييديه تحويل كالا يا انجام خدمات موضوع قرارداد توسط رييس بنياد يا افراد مجاز از طرفاو.
و ـ در مورد پرداختهاي خانوادههاي معظم شاهد، گواهي بانك داير بر واريز وجه به حساب بانكي ذينفع يا امضاي گيرنده وجه در مواردي كه امكان پرداختاز طريق واريز به حساب بانكي وجود ندارد.
ز ـ در مورد هزينههاي مربوط به امور خانوادههاي شاهد خارج از كشور تأييديه رييس بنياد در مورد انجام هزينه.