ماده 86 ـ
نحوه رسيدگي به شكايات مزايدهگران به شرح زير است:
الف ـ چنانچه هر يك از مزايدهگران نسبت به عدم رعايت مفاد اين آييننامه اعتراض داشته باشند، ميتوانند ظرف هفت روز كاري پس از اعلام نتايج اوليه مزايده، به بالاترين مقام دستگاه مزايدهگزار شكايت كنند.
ب ـ مزايدهگزار موظف است ظرف هفت روز كاري از تاريخ دريافت شكايت، رسيدگيهاي لازم را به عمل آورده و در صورت وارد دانستن اعتراض، به موضوع رسيدگي و در صورتي كه شكايت را وارد نداند، ظرف مهلت تعيين شده پاسخ لازم را به شاكي اعلام كند.
پ ـ رسيدگي به شكايات مزايدهگران، مانع از ادامه فرايند مزايده نخواهد شد.
ت ـ دستگاه مزايدهگزار موظف است در صورت لغو مزايده، تضمين برنده مزايده و ساير مزايدهگران را به جز بند (پ) ماده (77) اين آييننامه عودت دهد.