عنـوان قانون شامل: باشد. و عنوان یا متن قانون شامل: باشد. و موضوعات آن شامل: باشد. بازه زمانی تصویب از تاریـخ: تا تاریـخ: تنظیم گردد.

فصل دوم ـ در قواعد تبليغ ـ (Marketing)

ماده 50 ـ تأمين‏كنندگان در تبليغ كالا و خدمات خود نبايد مرتكب فعل يا ترك فعلي شوند كه سبب [...ادامه]

ماده 51 ـ تأمين كنندگاني كه براي فروش كالا و خدمات خود تبليغ مي‏كنند نبايد سلامتي افراد را به [...ادامه]

ماده 52 ـ تأمين‏كننده بايد به‏نحوي تبليغ كند كه مصرف‏كننده به‏طور دقيق، صحيح و روشن اطلاعات مربوط به كالا [...ادامه]

ماده 53 ـ در تبليغات و بازاريابي بايد هويت شخص يا بنگاهي كه تبليغات به نفع اوست روشن و [...ادامه]

ماده 54 ـ تأمين‏كنندگان نبايد از خصوصيات ويژه معاملات به روش الكترونيكي جهت مخفي نمودن حقايق مربوط به هويت [...ادامه]

ماده 55 ـ تأمين‏كنندگان بايد تمهيداتي را براي مصرف‏كنندگان در نظر بگيرند تا آنان راجع به دريافت تبليغات به [...ادامه]

ماده 56 ـ تأمين‏كنندگان در تبليغات بايد مطابق با رويه حرفه‏اي عمل نمايند. ضوابط آن به‏موجب آيين‏نامه‏اي است كه [...ادامه]

ماده 57 ـ تبليغ و بازاريابي براي كودكان و نوجوانان زير سن قانوني به‏موجب آيين‏نامه‏اي است كه در ماده [...ادامه]