صفحه اصلی
اصطلاحنامه
درختواره قوانین
مشروح مذاکرات
قوانین تنقیح شده
ورود کاربران
راهنمـــــا
عنـوان قانون شامل:
بصورت عبارت
مشابه شکلی
باشد.
و عنوان یا متن قانون شامل:
بصورت عبارت
مشابه شکلی
باشد.
و موضوعات آن شامل:
بصورت عبارت
مشابه شکلی
باشد.
جستجو در شماره رای، نظریه یا مصوبه:
بازه زمانی تصویب
از تاریـخ:
تا تاریـخ:
تنظیم گردد.
جستجوی پیشرفته
مجموعه تنقيح شده قوانين و مقررات
>
قانون تجارت الكترونيكي مصوب 1382/10/17
>
باب سوم ـ در قواعد مختلف
>
مبحث اوّل ـ حمايتهاي انحصاري در بستر مبادلات الكترونيكي
>
فصل دوم ـ در قواعد تبليغ ـ (Marketing)
>
فصل دوم ـ در قواعد تبليغ ـ (Marketing)
ماده 50 ـ
تأمينكنندگان در تبليغ كالا و خدمات خود نبايد مرتكب فعل يا ترك فعلي شوند كه سبب [...ادامه]
ماده 51 ـ
تأمين كنندگاني كه براي فروش كالا و خدمات خود تبليغ ميكنند نبايد سلامتي افراد را به [...ادامه]
ماده 52 ـ
تأمينكننده بايد بهنحوي تبليغ كند كه مصرفكننده بهطور دقيق، صحيح و روشن اطلاعات مربوط به كالا [...ادامه]
ماده 53 ـ
در تبليغات و بازاريابي بايد هويت شخص يا بنگاهي كه تبليغات به نفع اوست روشن و [...ادامه]
ماده 54 ـ
تأمينكنندگان نبايد از خصوصيات ويژه معاملات به روش الكترونيكي جهت مخفي نمودن حقايق مربوط به هويت [...ادامه]
ماده 55 ـ
تأمينكنندگان بايد تمهيداتي را براي مصرفكنندگان در نظر بگيرند تا آنان راجع به دريافت تبليغات به [...ادامه]
ماده 56 ـ
تأمينكنندگان در تبليغات بايد مطابق با رويه حرفهاي عمل نمايند. ضوابط آن بهموجب آييننامهاي است كه [...ادامه]
ماده 57 ـ
تبليغ و بازاريابي براي كودكان و نوجوانان زير سن قانوني بهموجب آييننامهاي است كه در ماده [...ادامه]