صفحه اصلی
اصطلاحنامه
درختواره قوانین
مشروح مذاکرات
قوانین تنقیح شده
ورود کاربران
راهنمـــــا
عنـوان قانون شامل:
بصورت عبارت
مشابه شکلی
باشد.
و عنوان یا متن قانون شامل:
بصورت عبارت
مشابه شکلی
باشد.
و موضوعات آن شامل:
بصورت عبارت
مشابه شکلی
باشد.
جستجو در شماره رای، نظریه یا مصوبه:
بازه زمانی تصویب
از تاریـخ:
تا تاریـخ:
تنظیم گردد.
جستجوی پیشرفته
مجموعه تنقيح شده قوانين و مقررات
>
آييننامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرفكنندگان مصوب 1390/7/17 هيأت وزيران
>
فصل پنجم ـ فرآيند دريافت، ثبت و بررسي شكايات توسط انجمن
>
مرحله سوم ـ ارجاع تخلفات به مراجع ذيربط
>
مرحله سوم ـ ارجاع تخلفات به مراجع ذيربط
ماده24ـ
رسيدگي به تخلفات موضوع اين قانون و قانون نظام صنفي جز در مواردي كه واجد عنوان [...ادامه]
ماده25ـ
سازمان حمايت، سازمانهاي صنعت، معدن و تجارت و ادارات تابع آنها، اتحاديـههاي صنفي و انجمنها موظفند [...ادامه]
ماده26ـ
بازرسان و ناظران موضوع قانون، حسب مورد ميتوانند براساس نياز بازار و اولويتهاي كالايي و خدماتي [...ادامه]
ماده27ـ
سازمان حمايت، سازمانهاي صنعت، معدن و تجارت و ادارات تابع آنها، اتحاديههاي صنفي و انجمنها مكلفند [...ادامه]
ماده28ـ
سازمان حمايت، سازمانهاي صنعت، معدن و تجارت و ادارات تابع آنها و انجمنها درخصوص تخلفات موضوع [...ادامه]
ماده29ـ
شعب رسيدگيكننده تعزيرات حكومتي موظفند در مواردي كه گزارش تخلف از سوي انجمنها ارايه شده باشد، [...ادامه]
ماده30ـ
مهلت جمعآوري كالا يا خدمات عرضه شده به منظور تعمير، اصلاح و رفع عيب، متناسب با [...ادامه]