صفحه اصلی
اصطلاحنامه
درختواره قوانین
مشروح مذاکرات
قوانین تنقیح شده
ورود کاربران
راهنمـــــا
عنـوان قانون شامل:
بصورت عبارت
مشابه شکلی
باشد.
و عنوان یا متن قانون شامل:
بصورت عبارت
مشابه شکلی
باشد.
و موضوعات آن شامل:
بصورت عبارت
مشابه شکلی
باشد.
جستجو در شماره رای، نظریه یا مصوبه:
بازه زمانی تصویب
از تاریـخ:
تا تاریـخ:
تنظیم گردد.
جستجوی پیشرفته
مجموعه تنقيح شده قوانين و مقررات
>
آييننامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرفكنندگان مصوب 1390/7/17 هيأت وزيران
>
فصل پنجم ـ فرآيند دريافت، ثبت و بررسي شكايات توسط انجمن
>
مرحله دوم ـ بررسي شكايت
>
مرحله دوم ـ بررسي شكايت
ماده20ـ
انجمن بايد تمام تلاش خود را جهت سازش طرفين شكايت، راجع به خسارات مالي ناشي از [...ادامه]
ماده21ـ
چنانچه طرفين شكايت در انجمن حاضر به سازش گردند، مفاد سازش در جلسه انجمن صورتجلسه شده [...ادامه]
ماده22ـ
در صورت اختلاف در صحت ادعاي شاكي، انجمن با استعلام از مراجع ذي صلاح از قبيل [...ادامه]
ماده23ـ
در صورت عدم حصول سازش و توافق طرفين شكايت يا براي رسيدگي قانوني به اصل تخلف، [...ادامه]