عنـوان قانون شامل: باشد. و عنوان یا متن قانون شامل: باشد. و موضوعات آن شامل: باشد. بازه زمانی تصویب از تاریـخ: تا تاریـخ: تنظیم گردد.

ماده17ـ ايجاد ميز خدمت

1ـ در آن دسته از دستگاههاي اجرايي که به طور متعارف مراجعين زيادي دارند؛ لازم است علاوه بر رعايت مفاد اين مصوبه، واحد هماهنگكننده‌اي تحت عنوان «ميز خدمت» با حضور کارشناسان مطّلع دستگاه، با اعطاي اختيارات لازم تعبيه شود، به نحوي كه مراجعين ضمن استقرار در محل انتظار مناسب، حتيالمقدور بدون حضور در واحدهاي داخلي دستگاه، خدمت يا پاسخ مورد نياز خود را صرفاً از طريق اين ميز دريافت نمايند. «ميز خدمت» عهده‌دار وظايف مشروح زير مي‌باشد:
الف ـ ارايه اطلاعات و راهنمايي‌هاي لازم به مراجعين در ارتباط با امور مربوط.
ب ـ دريافت مدارك و درخواست‌هاي مراجعين.
ج ـ انجام امور و درخواست‌هاي متقاضيان در صورت امكان و در غير اين‌صورت، اعلام تاريخ مراجعه بعدي يا زمان ارايه خدمت نهايي به مراجعين.
د ـ دريافت نتايج اقدامات انجام شده از واحدهاي ذيربط و اعلام آن به مراجعين.
هـ ـ هدايت مراجعين به واحدهاي مرتبط در موارد ضروري پس از انجام هماهنگي با واحد ذيربط.
2ـ واحدهاي مديريت عملكرد، بازرسي و رسيدگي به شکايات يا عناوين مشابه در دستگاه‌هاي اجرايي موظفند هر 3 ماه يكبار گزارشي از عملكرد «ميز خدمت» را به بالاترين مقام دستگاه ارايه دهند.