ماده36ـ
نحوه رسيدگي به شكايات به شرح زير است:
الف ـ چنانچه هر يك از مناقصهگران/مزايدهگران نسبت به اجرا نشدن موادي از اين آييننامه اعتراض داشته باشند، ميتوانند به مديرعامل شركت شكايت كنند.
ب ـ مديرعامل شركت مكلف است در مهلت پانزده روز كاري از تاريخ دريافت شكايت، رسيدگيهاي لازم را به عمل آورده و در صورت وارد دانستن اعتراض، مطابق مقررات مربوط موضوع را به كميسيون مناقصه/مزايده احاله تا نسبت به تأييد تصميم اوليه كميسيون يا انجام اقدامات لازم براي حل و فصل موضوع (در صورتي كه شكايت انجام شده مربوط به قبل از تعيين برنده باشد) و يا تجديد يا لغو مناقصه/مزايده (در صورتي كه شكايت انجام شده مربوط به مراحل پس از تعيين برنده باشد) اقدام نمايد و در صورتي كه شكايت را وارد تشخيص ندهد، جواب لازم را به منظور ارائه به شاكي ظرف مهلت تعيين شده به مديرعامل شركت اعلام كند.