مصوبه
شماره 457
هيئت وزيران
مورخ 1316/1/23
ماده 45 ـ
مواقعي كه اسناد و دفاتر ثبت احوال بعضا يا كلا از بين ميرود كميسيوني با حضور رئيس دفتر كل آمار و ثبت احوال ولايتي و حاكم و نايبالحكومه محل و نماينده پاركه تشكيل و با مراجعه به ساير اسناد دفاتر و اوراق و سوابق موجوده اسناد جديدي براي اسناد مفقوده تنظيم و به امضاي اعضاء كميسيون ميرسد و در صورتي كه صاحب اسناد بهاسناد جديد اعتراضي داشته باشد ميتواند به محاكم صالحه رجوع و تقاضاي رسيدگي نمايد.