عنـوان قانون شامل: باشد. و عنوان یا متن قانون شامل: باشد. و موضوعات آن شامل: باشد. بازه زمانی تصویب از تاریـخ: تا تاریـخ: تنظیم گردد.

وظايف واحدهاي استاني وزارت بازرگاني

جمع آوري اطلاعات و تهيه و تنظيم آمار مربوط به ميزان جذب سهميه و مصرف کالا [...ادامه]

2 ـ برآورد مربوط  به ميزان توليدات و محصولات واحدهاي توليدي تحت پوشش در سطح استان و امکانات [...ادامه]

3 ـ  فراهم آوردن امکانات لازم جهت بهبود نظام بازرگاني کشور در رابطه با سياستهاي دولت و با [...ادامه]

4  ـ مطالعه و بررسي الگوهاي مصرف در سطح استان به منظور تهيه و تنظيم برنامه هاي توزيع [...ادامه]

5 ـ شناسايي کانالهاي مختلف توزيع در سطح استان و ارائه پيشنهادهاي سازنده در جهت بهبود سيستم توزيع [...ادامه]

6  ـ انجام امور مربوط به پيله وران و مرزنشينان با توجه به مقررات صادرات و [...ادامه]

7 ـ اظهارنظر نسبت به پيش نويس قراردادهاي فيمابين اشخاص حقيقي وحقوقي با لحاظ نمودن منافع وزارت متبوع [...ادامه]

8  ـ انجام امور ثبتي، تعقيب دعاوي مربوط به وزارتخانه  در مراجع قضائي و هماهنگي در رابطه با [...ادامه]

9 ـ انجام کليه وظايف مربوط به وزارت بازرگاني در ارتباط با تشکيل بنادر آزاد ومناطق تجاري و [...ادامه]

10 ـ  تشکيل بازارهاي داخلي و مشترک منطقه اي در سطح استان به منظور عرضه و معرفي توليدات [...ادامه]

11 ـ تعيين خط مشي و برنامه ريزي امور اصناف استان و پيشنهاد آيين نامه ها ودستورالعمل هاي [...ادامه]

12 ـ بازرسي و نظارت بر قيمت توزيع کالا و خدمات در کليه بخش هاي (دولتي، تعاوني، خصوصي [...ادامه]

13 ـ نظارت برحسن اجراي ضوابط و مقررات توزيع کالا و خدمات و اجراي روشهاي کارآمد بازرسي متناسب [...ادامه]

14 ـ حمايت از توليدات داخلي و افزايش آن و بررسي، تعيين، تعديل و کنترل قيمت انواع محصولات [...ادامه]

15 ـ حمايت از مصرف کنندگان در قبال نوسانات قيمتهاي داخلي و خارجي و کنترل مستمر قيمت [...ادامه]

16 ـ اعمال نظارت بر اجراي قيمت ها در کليه موارد از قبيل اعلام قيمت هاي مصوب، صدور [...ادامه]

17 ـ انجام هماهنگي لازم به منظور تاسيس و راه اندازي بازارچه هاي مرزي طبق قوانين [...ادامه]

18 ـ مطالعه، بررسي و اجراي سياست هاي ابلاغي  از طرف وزارتخانه و اجراي برنامه ها و تنظيم [...ادامه]

19 ـ پيشنهاد اقلام کالا و خدمات جهت قيمت گذاري.

20 ـ بازرسي و نظارت به منظور جلوگيري از تخلفات با توجه به قانون تعزيرات حکومتي.

21 ـ برنامه ريزي و تدوين خط مشي لازم در جهت ساماندهي و هدايت واحدهاي صنفي استان در [...ادامه]

22 ـ ارائه گزارش عملکرد سازمان به استانداري و وزارتخانه متبوع.

23ـ نظارت مستمر بر فعاليتهاي واحدهاي بازرگاني شهرستانها و مطالعه و بررسي نحوه عملکرد  آنها به منظور [...ادامه]

24 ـ همکاري و هماهنگي با سازمانها  و واحدهاي اجرايي استان جهت پيشبرد برنامه هاي استاني.

25ـ  نظارت بر توزيع کالاهاي اساسي و ارائه طرح  ها و پيشنهادهاي لازم به منظور کالارساني و [...ادامه]

26ـ انجام اقدامات لازم به منظور برگزاري نمايشگاه هاي مختلف استاني ومنطقه اي به منظور توسعه مبادلات [...ادامه]

27 ـ انجام وظايف مربوط به دبيرخانه کميته توسعه صادرات استان با توجه به خط مشي کلي [...ادامه]

28 ـ صدور کارت پيشه وري و مرزنشينان.

29 ـ صدور و تمديد کارت بازرگاني اشخاص حقيقي و حقوقي در سطح استان.

30 ـ اجراي قانون مقررات صادرات و واردات با توجه به مفاد اين قانون ودستورالعملهاي صادره از سوي [...ادامه]

31ـ  انجام امور مربوط به ثبت  سفارش کالا و رسيدگي به درخواست هاي دستگاه هاي دولتي و [...ادامه]

32 ـ  همکاري و مطالعه در زمينه امور حمل و نقل، انبارها، سردخانه ها و برآورد ظرفيت و [...ادامه]

33 ـ بررسي مستمر تغييرات قيمت کالا و نرخ خدمات و وضع بازار استان و علت يابي کاهش [...ادامه]

34 ـ انجام اقدامات لازم به منظور تشکيل کميسيون نظارت بر شوراهاي مرکزي اصناف استان و برگزاري انتخابات [...ادامه]

35 ـ انجام امور مربوط به دبيرخانه کميسيون نظارت بر سازمانهاي صنفي و ابلاغ مصوبات کميسيون به مراجع [...ادامه]

36 ـ ارائه پيشنهادهاي لازم به منظور جلوگيري از فعاليت واحدهاي صنفي بدون جواز  به استناد قانون نظام [...ادامه]

37 ـ جمع آوري اطلاعات و آمار مربوط در خصوص کالاهاي تجاري قابل صدور و همچنين بازارهاي [...ادامه]

38 ـ انجام بررسي هاي لازم درخصوص شکايات واصله و رسيدگي به موارد مطرح شده.

39 ـ برنامه ريزي و انجام حمايت هاي لازم از اصناف توليدي و خدماتي استان در جهت ارتقاء [...ادامه]

40 ـ مطالعه و بررسي لازم در زمينه توسعه و استقرار تجارت الکترونيک.

41 ـ تهيه و تنظيم گزارش تخلفات انجام شده در سطح استان و اعلام آن به اداره  کل [...ادامه]

42 ـ انجام اقدامات لازم در زمينه  کشف قاچاق کالا و اجراي سياستهاي مربوط  در اين زمينه با [...ادامه]

43 ـ ايجاد تشکل هاي تجاري غيردولتي بمنظور ارائه خدمات و تسهيلات جاري، اعتبار و تضمين صادرات،  توسعه [...ادامه]

44 ـ تقويت، حمايت و هماهنگي  لازم با بخش خصوصي اعم از توليدکنندگان، تجار و اعضاي اتاقهاي [...ادامه]

45 ـ فراهم  نمودن شرايط ايجاد بازارهاي رقابتي به ويژه بورس کالا.