عنـوان قانون شامل: باشد. و عنوان یا متن قانون شامل: باشد. و موضوعات آن شامل: باشد. بازه زمانی تصویب از تاریـخ: تا تاریـخ: تنظیم گردد.
  • تعداد مواد:20
مصوبه‌‌ شوراي عالي انقلاب فرهنگي مورخ 1364/12/20

‌اساسنامه مدرسه عالي تربيتي و قضايي طلاب (‌قم)

‌ماده 1 - مدرسه عالي تربيتي و قضايي طلاب قم كه در اين اساسنامه مدرسه عالي [...ادامه]

‌ماده 2 - هدف از تأسيس مدرسه عالي گسترش احكام و معارف اسلامي و اجراي عدالت [...ادامه]

‌ماده 3 - مدرسه عالي به عنوان يكي از مؤسسات آموزش عالي رسمي زير نظر جامعه [...ادامه]

‌ماده 4 - مدرسه عالي مؤسسه‌اي غير انتفاعي و داراي شخصيت حقوقي است و بودجه آن [...ادامه]

‌ماده 5 - اركان مدرسه عالي عبارتند از: ‌الف - شوراي عالي مدرسه. ب [...ادامه]

‌ماده 6 - شوراي عالي مدرسه مركب است از پنج نفر كه از طرف جامعه مدرسين [...ادامه]

‌ماده 7 - اعضاي شوراي آموزشي و پژوهشي مدرسه عالي عبارتند از: ‌الف - رييس [...ادامه]

‌ماده 8 - رييس مدرسه عالي بالاترين مقام اجرايي مدرسه است و به پيشنهاد شوراي عالي [...ادامه]

‌ماده 9 - هيأت علمي مدرسه عالي از نظر استخدامي مشمول مقررات و آيين‌نامه‌هاي استخدامي دانشگاه‌ها [...ادامه]

‌ماده 10 - ‌وظائف شوراي عالي مدرسه: اهم اختيارات و وظائف شوراي عالي عبارتند از: ‌الف [...ادامه]

‌ماده 11 - اهم اختيارات و وظائف شوراي آموزشي و پژوهشي عبارتند از: ‌الف - [...ادامه]

‌ماده 12 - رييس مدرسه عالي داراي اختيارات براي اداره امور مدرسه به شرح زير است: [...ادامه]

‌ماده 13 - دانشنامه تحصيلي در مقطع كارشناسي (‌ليسانس) با رعايت مصوبه شماره 7.1156 مورخ 60.12.25 [...ادامه]

‌ماده 14 - كليه مقررات آموزشي و آيين‌نامه‌هاي آموزشي وزارت فرهنگ و آموزش عالي بايد رعايت [...ادامه]

‌ماده 15 - داوطلبان تحصيل در مدرسه عالي بايد طبق سند رسمي با ضمانت شخصي معتبر [...ادامه]

‌ماده 16 - هر گاه دانشجو ترك تحصيل نمايد و يا پس از اتمام تحصيلات از [...ادامه]

‌ماده 17 - دانشنامه‌هاي پايان تحصيلات به امضاي وزير فرهنگ و آموزش عالي و رييس مدرسه [...ادامه]

‌ماده 18 - چنانچه به دلايلي انحلال مدرسه عالي از طرف جامعه مدرسين حوزه علميه قم [...ادامه]

‌ماده 19 - هر گونه تغيير در مواد اين اساسنامه با پيشنهاد جامعه مدرسين و تصويب [...ادامه]

‌ماده 20 - اين اساسنامه مشتمل بر 20 ماده و 7 تبصره در تاريخ 64.12.20 به [...ادامه]