ماده 5 ـ
دفاتر مذكور در ماده 1 مادامي كه صفحه سفيد دارد استعمال ميشود و پس از اتمام شدن هر دفتر مسئول دفتر ذيل آن را بسته و در ضمن صورت مجلسي كه بلافاصله پس از آخرين ثبت دفتر نوشته ميشود ختم دفتر را قيد كرده و امضاء مينمايد در مورد دفتر املاك بعد از بستهشدن دفتر يك نسخه از آن در ضبط حوزه وقوع ملك و نسخه ثاني به ضبط اداره مركزي ثبت اسناد و املاك كل ارسال خواهد شد. در مورد دفاتر اسناد رسمي فقط دفتر نماينده اداره ثبت به اداره ثبت محل فرستاده ميشود.