عنـوان قانون شامل: باشد. و عنوان یا متن قانون شامل: باشد. و موضوعات آن شامل: باشد. بازه زمانی تصویب از تاریـخ: تا تاریـخ: تنظیم گردد.
  • شماره انتشار در روزنامه رسمی :20792
  • تاریخ انتشار در روزنامه رسمی :1395/5/5
  • شماره ابلاغ :7418/95/دش
  • تاریخ ابلاغ :1395/4/27
  • تعداد مواد:10
  • دستگاه مجری:[وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري][ستاد راهبري اجراي نقشه جامع علمي کشور]
مصوبه‌‌ شماره 7418/95/دش شوراي عالي انقلاب فرهنگي مورخ 1395/4/27

سياست‌ها و ضوابط اجرايي حاكم بر آمايش آموزش عالي در جمهوري اسلامي ايران(مصوب جلسه 776 مورخ 1394/12/18 شوراي عالي انقلاب فرهنگي)

وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
ستاد راهبري اجراي نقشه جامع علمي كشور
مصوبه «سياست‌ها و ضوابط اجرايي حاکم بر آمايش آموزش عالي در جمهوري اسلامي ايران» که در جلسه 776 مورخ 1394/12/18 شوراي عالي انقلاب فرهنگي و بنا به پيشنهاد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و بر اساس مصوبه مورخ 1394/11/27 ستاد راهبري اجراي نقشه جامع علمي کشور به تصويب رسيده است، به شرح ذيل براي اجرا ابلاغ مي‌شود:

ماده1ـ براساس قانون اهداف، وظايف و تشکيلات وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و در راستاي اجراي بند [...ادامه]

ماده2ـ وزارت علوم، تحقيقات و فناوري موظف است به‌منظور بهبود ساختار مديريت و تصميم‌گيري در نظام آموزش [...ادامه]

ماده3ـ وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به‌منظور ساماندهي به واحدهاي آموزش عالي، مي‌تواند مؤسسات آموزش عالي را [...ادامه]

ماده4ـ وزارت علوم، تحقيقات و فناوري موظف است به‌منظور ارتقاي کيفيت علمي و فرهنگي، پاسخگويي به نيازهاي [...ادامه]

ماده 5 ـ وزارت علـوم، تحقيقات و فناوري موظف است به‌منظور پاسخ‌گويي به نيازهاي گوناگون کشور در بخش‌هاي مختلف، [...ادامه]

ماده6 ـ وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به‌منظور هماهنگي و ايجاد روند يکسان جذب دانشجو در مؤسسات آموزش [...ادامه]

ماده7ـ وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به‌منظور توجه ويژه به آموزش‌هاي مهارتي و تأمين و تجهيز زيرساخت‌هاي [...ادامه]

ماده8 ـ وزارت علوم، تحقيقات و فناوري موظف است به‌منظور ارتقاي سطح اشتغال‌پذيري، ايجاد تناسب ميان تحصيل و [...ادامه]

ماده9ـ هماهنگي و نظارت بر برنامهريزي و اجراي اين مصوبه همانند اسناد آمايش آموزش عالي مربوط به [...ادامه]

ماده10ـ اين مصوبه مشتمل بر 10 ماده و 3 تبصره در جلسه 776 مورخ 18/12/1394 شوراي عالي [...ادامه]